måndag 25 maj 2009

101 idéer



Med två resårbottnar på hjul och några meter tyg skapar du snabbt ett mysigt mobilt möblemang som förändras med dina behov. Använd som soffa, dagbädd eller säng. Mixa och matcha med tyger i samma färgskala - blommigt, randigt, rutigt och prickigt blir hur fint som helst tillsammans.

Det här jobbet fick jag med i 101 idéer som finns ute nu. Superenkelt att fixa på egen hand!
Vi har använt samma idé men andra tyger här hemma i sönernas TV-rum. Det fungerar perfekt när kompisar ska sova över.

8 kommentarer:

  1. Välkommen till bloggvärlden! Ska bli spännande att få läsa mer vad du hittar på...
    Ha en fortsatt härlig vecka!
    Liv

    SvaraRadera
  2. Hittade hit av en slump, men så glad för det!
    Gillar redan allt jag sett här :) och återkommer absolut.

    Ha en inspirerande vecka, kram Ann-Christine

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Tusenfröjd och Strandviksvillan!! Ska kika in på era bloggar direkt :)
    KRAM Pernilla

    SvaraRadera
  4. Så kul att du kikade förbi! Det är den plantskolan som ligger nästan borta vid Ishallen, närmast bostadsområdet. det finns nämligen en annan som oxå ligger ganska nära idrottsplatsen...
    Var bor du då? Säg gärna till innan du kommer...
    Kram Liv

    SvaraRadera
  5. Vilken helt underbar dona-blogg! Välkommen till bloggvärlden!!! Mari.

    SvaraRadera
  6. Tusenfröjd:
    Jag bor i Hässleholm, eller strax utanför. Tror jag tänker på rätt plantskola. Lovar att höra av mig när jag är i Ängelholm :)

    Guldkant På Livet:
    Tack! Det värmer att få besök av en så duktig och rutinerad bloggare!
    Känner själv att jag har massor att lära - och massor som jag vill "dona" med på bloggen - men det får komma efter hand.

    KRAM till er båda

    SvaraRadera
  7. Ja, ni ser jag har inte ens rätt tid inställd. Här är det läggdags - trots att klockan visar eftermiddag. Någon som vet hur jag fixar det?
    /Pernilla :)

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!