tisdag 19 maj 2009

Zink


Visst är zink snyggt! Jag håller med Syster Ruffa och Vintage Johanna - som liksom jag inte heller kan få nog av zink. Själv har jag samlat i många år. Finaste prylarna fyndade jag på en auktion vid en handelsträdgård, men det är några år sedan. I dag är det svårt att hitta zink till fyndpris...

TIPS ! Att samla till en grupp blir effektfullt när man har mycket prylar av samma sort.

Såhär har jag inte det till vardags :) Bilderna - som är tagna hemma hos mina kära föräldrar - är från ett jobb om loppisfynd utomhus publicerat i Allas tidigare i vår.

5 kommentarer:

  1. Hejsan! Hittade hit via Lantlif. Så härliga bilder du bjuder på! Zink är hur vackert som helst! Ha det så gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. Hej Lenita!
    Så glad jag blev över din kommentar! Min första från någon utomstående!!!
    Kikade in på din sida och fick underhållande läsning om allt som vi "borde" göra.
    Kram :)

    SvaraRadera
  3. Hmmm min klocka visar totalt fel i kommentarsfältet...
    Någon som vet hur man fixar det???

    SvaraRadera
  4. Hello to Sweden!
    I saw your link at ´Blomsterverkstad´, happy to discover your lovely pages. I´ll follow your adventures with joy!
    Many greetings from Belgium,
    Marjolijn

    SvaraRadera
  5. Gillar! Tycker du gott kan ha så till vardags :)

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!