tisdag 4 augusti 2009

Bokstäver


Bilder från Sköna Hem

Så var man igång igen efter semestern. Känns bra, faktiskt. Jag arbetar hemifrån och kan njuta av att ha barnen runt mig - än är det ju inte skola och tider att passa.
Denna vecka är det skrivbordsarbete som gäller. En massa texter som ska falla på plats. Och jag gillar det också. Men jag måste erkänna att jag gärna vilat ögonen på en läcker bokstavsvägg som den ovan. Kan fortfarande inte sluta tänka på de läckra nummerplåtar som gick mig förbi på auktionen i helgen... Tror jag ska köra inom till bilmekanikern vi har i grannbyn. Kanske kan det ge napp.

6 kommentarer:

  1. Coolt!!
    Förutom den orange vägskylten...
    *Suck* jag har inte någon bokstav ännu... men en del skyltar och ord som jag gillar.

    Lycka till med jobbet!

    SvaraRadera
  2. Strandviks Villan:
    Jag är beredd att hålla med dig. Vägskylten hade jag också plockat bort om det varit hemma hos mig. Som stylist tycker jag att det är kul med något som sticker ut.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så otroligt läckra bilder, blir så full av inspiration!

    Ha en fin dag
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  4. Hej...det är jag igen:)
    Jag har nu kikat igenom din fantastiska blogg, och vill bara ösa lite beröm över den...wow den är ju sååå underbar!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. A home far away:
    Åh tack! Jag bugar & bockar :)

    SvaraRadera
  6. Så förtjust i denna bokstavstrend! Kul blogg att läsa och trevlig helg nu :)

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!