onsdag 30 september 2009

Kalla fötter

...
Foto från Garnstudio

Hu vad kallt det blivit om fötterna... Har plockat fram garn och beskrivning för att kunna knåpa ihop något i den här stilen. Tycker det är rätt mysigt att ha något i händerna när man sitter i TV-soffan. Bäst gillar jag att sticka, men sötaste tossorna var såklart virkade...

Hoppas i alla fall att inte ni som råkade kika in här idag och möttes av totalt kaos på bloggen fick kalla fötter. Har kladdat hit och dit med HTML koder för att få till en layout som påminner om min hemsida. I slutändan blev jag inte nöjd alls och ändrade tillbaka allt igen. Numera kan man åtminstone klicka sig direkt från hemsidan till bloggen, men det är inte tack vare mig. All heder åt dig Mimmi!

10 kommentarer:

  1. Så söta tofflor...allt gott till dig/Catthie

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilka fina tofflor, som en dröm!
    Trevlig blogg och vilken fin hemsida du har.
    Vilken härlig kreativitet!
    Jag själv driver webbshopen Hemlängtan interiör & design www.minhemlangtan.se och bloggar på www.inredmedminhemlangtan.blogspot.com
    Välkommen in och besök oss!
    Må så gott!
    Hälsningar
    Marie

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    hihi tossorna är bara för söta! mormor har gjort sådana fina till sommarhuset! perfekt när de är kallt om fötterna som du skriver :)

    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Vilka söta! Jag har inte kommit igång med virknålen, så jag får väl snarare sikta mot en grytlapp eller något i den stilen :)

    SvaraRadera
  5. Jätte söta. Jag har datorn i knät jag..sticka är inte min grej *ler*.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Du har en kanonfin hemsida!! Huuu.. de där HTML-koderna är inte de lättaste. Tur att Mimmi och några till finns!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så söta! En dag ska jag också lära mig att virka... :)
    Kram Elin.

    SvaraRadera
  8. Så fina! För många år sedan virkade jag som en galning men det blev mest grytlappar. Jag borde kanske ta upp det igen men prova på något annat att virka.

    Ha en bra torsdag!

    SvaraRadera
  9. Länge sedan jag tittade in hos dig! Mycket fin inspiration i vanlig ordning!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Åååh!! De där är så fina! Har oxå tänkt virka de där! Mönstret ligger i vänthögen och det ska jag ta tag i så fort jag är färdig med mina mössprojekt!!

    Ska bil spännande att se det färdiga resultatet sen!!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!