fredag 11 september 2009

Slitet och nött

..

Bilder från Butik lanthandeln

Jag har hittat en ny favoritbutik på nätet- Butik Lanthandeln. Se bara vilka inspirerande bilder. Kan inte se mig mätt och skulle helst vilja köpa hem alltihop :) Det är en så skön, charmigt avslappnad blandning av möbler och prylar. Dessutom otroligt snygg styling av bilderna.
Martina och Ulrica som driver butiken har som affärsidé att sälja personliga möbler och ting. Slitet och nött blandas med nytt och modernt. Möblerna är handplockade och iordningställda av tjejerna själva. En del är original andra återanvänds i ny skepnad. Det jag gillar speciellt är de läckra färgerna, det egensinniga och speciella. Känns helt klart som att det är rätt tjejer på rätt plats. Ser fram emot att kunna besöka den faktiska butik som är på gång i Lund.

Det var av en ren slump jag hittade denna pärla. Sökte efter återförsäljare av zinkbadkar när jag jobbade med texten om ute-spa jobbet som publicerades i Leva & Bo för ett par helger sedan. Lovade ju er att återkomma om just det jobbet och jag håller utkik på web upplagan av tidningen, men än har det inte dykt upp där.

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig sida du rekommenderar, underbara bilder!

    Ha en skön helg!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset å tack för vackra bilder!!! Alltid lika kul när det finns fler kvinnor som hamnat helt rätt!!! Har för mig att det var någon annan som jag oxå tyckte var rätt kvinna på rätt plats.... ;-)). Tack för att du gjorde min dag med dina vackra bilder!!! Kram från Inrdningsfrun

    SvaraRadera
  3. Fint som bara den :)

    trevlig helg till dig :)

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga färger! Skulle gärna vilja ha det fina blå skåpet och fågelburen!
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Det här gillade jag med..wow vad fint..måste genast kika in.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!