måndag 7 september 2009

Styla husvagnar (!)



Bilder från Decor Maison

I morgon ska jag på ett annorlunda uppdrag. Det är husvagnsstyling som gäller från tidig morgon till sen kväll :) Vi piffar & pyntar för att få de mobila bostäderna att se bebodda ut. Som på bilderna ovan blir det ju inte direkt, men kul är det. Jag är med som assistent tillsammans med ett stort gäng härliga tjejer med snabba fötter. Massor med nya vagnar är det och högt tempo. Platsen är Jönköping och Elmia Husvagn Husbil. Vill du inspireras och se hur en gammal husvagn kan stylas kolla här!

Appropå förra inlägget: Nu vet jag varför det är så svårt att röja till och med en garderob. Se här så mycket kreativt och kul det kan bli av gamla klädtrasor. Lycka till Ida!

9 kommentarer:

  1. Tack goa för din söta kommentar hos mig! Åh vilka läckra bilder! Men vilket roligt uppdrag att styla husvagnar! Jag kikar här på din blogg och är med i alla uppdrag, så kul att kika på din fina styling. Jag går själv i tankar om att styla, en dröm som jag har så det känns som jag är med dig när du beskriver dina uppdrag, så himla kul att läsa om dina projekt.

    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. Vita nyanser:
    Tack själv :)
    Bloggvärlden tycks vara full av duktiga stylister - jag får se upp!
    Nej, jag skulle gärna ha fler kollegor.
    Önskar dig varmt lycka till med din dröm!
    /Pernilla

    SvaraRadera
  3. Låter spännande!

    Josefine- At home

    SvaraRadera
  4. Hej igen!! Jag var inte för någon dag sedan och lämnade en liten kommentar till dig å mycket beröm för dina vackra bilder. Men det verkar som om det meddelandet hamnat ute cyberspace någonstans ;-).Jag lånade lite bilder från dig till ett inlägg i min blogg och SJÄLVKLART så länkade jag till dig och din sida. Hoppas att det var ok. Kram från en bloggare till en annan :-)

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera
  5. Gud vilka häftiga vagnar och vilket roligt jobb att styla en sådan!!! Förra veckan blev jag helt galen, kollade efter husvagnar på blocket, ngt jag ALDRIG skulle tänkt mej satt min fot i! Men, jag vet inte om jag måste jobba på annan ort och inte alltid det lättaste att hitta bostad och då tänkte jag efter jag hade sett en annan bloggares fina stylade husvagn, den kan jag bo i OCH rulla runt i i sydfrankrike på ledigheten: )

    Jag ser fram emot att få se ditt jobb sedan!
    Man vill ju bara flytta in direkt i läckerbitarna ovan!
    Mari.

    SvaraRadera
  6. Jisses så roligt jobb du har!! Hoppas du får fota lite...
    Ja, nu blir det ännu svårare att rensa i garderoben när man ser vilka möjligheter det finns...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Alla:
    TACK för era härliga, personliga hälsningar hos mig! Det är det som gör bloggandet så kul :)

    SvaraRadera
  8. Oh my god - vilka underbara bilder!!! :)

    www.entjejenhundenhusvagn.se

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!