fredag 25 september 2009

Tack

... Foto: Olof Abrahamsson
Styling: Pernilla Nilsson Dona Produktion

TACK alla för att ni delade med er av era tankar om min blogg. Fick önskemål om att visa mer från vårt hem, mer pilflätning och såklart stylingtips. Vi får se om jag kan tillgodose era önskemål, men jag ska absolut försöka.

Till sist ett STORT TACK till Juniforms Anna - visst är bara namnet vackert - som puffar för min blogg hos sig. Jag följde Anna långt innan jag själv började blogga. Anna har en av de finaste webbutikerna där man kan förlora sig i allt från vackra Odd Molly kläder till smycken. Snygga prylar för hemmet och vackert till de små hittar man också. Kolla här!
Ja, Anna visst är det konstigt att man fastnar för vissa personer är i bloggvärlden utan att känna dem närmare. Du har gjort min dag :)

2 kommentarer:

  1. hej!
    vilken tur att jag hittade din blogg via juniform.
    kommer snart tillbaka,

    SvaraRadera
  2. Tack för att du fick mig att hitta Juniform igen... har bara följt hennes personliga blogg ett tag! Den är också trevlig!
    Kram

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!