onsdag 23 september 2009

Vänner

...
Foto: Ulrika G Ottvall

I dag har jag haft fikagäster på mitt jobb. Det var min goa fotografvän Ulrika som var här. Massor att prata om hade vi såklart. Ulrika och jag har frilansat ihop i många år. Vi har gott en lång och krokig, men ack så lärorik väg tillsammans. Många glada skratt har det också blivit under alla våra jobb. Ibland har vi misslyckats totalt, och fått jobba om, fast emellanåt har resultatet av våra mödor känts riktigt bra.
Just nu är det lite paus i vårt samarbete för Ulrika har ännu roligare sysselsättning. Hon är barnledig med nyfödda Niko-Nikodemus som självklart var med på vår fika tillsammans med sin söta storasyster Holly. Ja, vi hann väl sällan prata till punkt. Men mysigt var det :)

Lite bloggsnack hann vi med och jag fick höra Ulrikas synpunkter. Nu vill jag passa på att fråga er mina bloggvänner vad ni vill se mer av här på bloggen. Hittills har jag gått på känsla och låtit inläggen komma helt appropå utan att fundera och analysera särskilt mycket. Men ja, vad tycker ni egentligen?

9 kommentarer:

  1. Tycker din blogg är jättefin som den är men kanske lite mer hemifrån dig vore kul!

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vill inte att du ska ändra nånting! :)
    Kram Elin.

    SvaraRadera
  3. Hej kära Fröken Dona!!!

    Din blogg är personlig och vacker, precis som den är. Fast jag får aldrig nog av roliga "styling-tips"!!!

    Keep on the good work!!!

    Kramar från Inredningsfrun

    Psssssst..... Tack för dina alltid så söta kommentarer hos lilla mig. De värmer!!

    SvaraRadera
  4. Fortsätt gå på känsla!!! Det gör du så bra!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Tack för intressanta och inspirerande inlägg :) Mer pilflätning, tack!

    SvaraRadera
  6. Svarar som jag brukar när nån undrar: välj det som känns rätt och hittills har det bara varit trevlig läsning!
    Gillar så klart dina reportage-bilder och olika pysseltips.

    Kul att jag hittade hit redan från början :)
    kram Ann-Christine

    SvaraRadera
  7. Tycker också att bloggen känns fräsch och fin. Lagom med (och bra varitation av) tips och idéer. Du har uppenbarligen en god magkänsla för vad du vill ha med i bloggen, fortsätt följa den! :)

    SvaraRadera
  8. Du är bäst som du är!

    Titta in hos mig så får du se :)

    SvaraRadera
  9. Då jag också arbetar inom inrednings branschen så tycker jag det är intressant och spännande att läsa om dina styling uppdrag!

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!