söndag 11 oktober 2009

Kul kudde

Bild från Indiska

Jag gillar att spara och ta tillvara. Av gammalt och trist kan det bli nytt och läckert. Se bara på denna vackra kudde tillverkad av textilspill. Designern bakom kudden heter Maria Westerberg och jag läser i Hus & Hem att för henne handlar återvinning också om att bevara minnen. Den tanken gillar jag. Har sparat travar med små pojkskjortor och nötta jeans som våra killar haft. Av dem ska det bli något en vacker dag. Tänker jag mig i alla fall...

Ha en fortsatt skön söndag :)

2 kommentarer:

  1. Vackert hantverk ha det gott/Catthie

    SvaraRadera
  2. Ja, idéerna är ju ofta många och intressanta. Tänk om man hade haft tiden att göra allt kul!!!

    En trevlig vecka önskar jag Dig!!

    Kram från Inredningsfrun

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!