måndag 30 november 2009

Äppelkrans

Foto: Olof Abrahamsson
Styling: Pernilla Nilsson Dona Produktion

Kikar snabbt in för att säga hej och tusen tack för alla härliga hälsningar :) Tyvärr räcker inte tiden till för att kolla runt hos er allihop och lämna avtryck. Men det blir bättre, hoppas jag. Har tre foto-dagar bokade denna veckan, så det blir hårt tempo men också mycket roligt. Jag ser speciellt mycket fram emot onsdag då ett spännande besök är inbokat. Ska träffa en superduktig tjej som jag tror att en hel del av er känner till... Lovar att berätta mer. Men först är det mina färgglada loppisfynd som gäller. De ska fotas i morgon och jag har en hel del kvar att fixa.

Ps. Julmarknaden gick fantastiskt bra. Vi har aldrig tidigare sålt slut, men i år blev bordet barskrapat. Så det ligger några beställningar som också ska hinnas med i veckan. Äppelkransen på bilden är fin att hänga ute som julgodis till fåglarna.

10 kommentarer:

  1. Väldig fin krans. Gillar den nättare varianten här under också. Inte konstigt det blev slutsålt. :)

    Emma

    SvaraRadera
  2. mycket fin och enkel. tillgången av fina kransar lyste med sin frånvaro där vi var, tyvärr.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig ide! Vacker!! Kul att det gick bra på marknaden!!
    Hoppas du får en underbar vecka!!
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset på vacker, och god, fågelkrans! Du har så fina kransar att man inspireras att hänga något vackert på varje dörr i hela huset...

    SvaraRadera
  5. oj oj oj..låter som att du haft en fantasktisk helg o har en jätte spännande vecka framför dig!!!

    Lycka till med allt!! varma kramar elin

    SvaraRadera
  6. Härligt! Låter som om du har fullt upp med roligheter! Njut och stressa lagom :)

    Önskar en fin dag.

    Anna

    SvaraRadera
  7. Hej hej!

    Här finns inte heller så mycket tid till bloggande men tänkte passa på att skriva några rader när jag ändå tagit mig tid att kika in till dig :)
    Vilka fina kransar du gör! Roligt att det gick bra på marknaden också!
    En sån äppelkrans som du gjort brukar jag också göra till fåglarna varje vinter...det är som du sa väldigt uppskattat :)

    Å så spännande med personen du ska möta...undra om det är någon jag känner till? Nu blev jag jättenyfiken!

    KRAAAM, Carina

    SvaraRadera
  8. Hm
    Mycket bra idee. Fast jag tycker om att äta applen mycket bättre :P :P :P

    SvaraRadera
  9. Vad kul med fotning och styling. Så fin krans du visar!

    Ha en rolig vecka!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  10. What a fantastic "Äppelkrans"! You always have such nice styling ideas.

    Bye Bine :-)

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!