lördag 26 december 2009

Leila & Jamie

Bild från www.leila.se


Jag hade ju tänkt fortsätta mitt bloggfria jullov med familjen, men jag måste ändå skriva några rader...
Kan rapportera att det blev en både god & glad jul :) Sitter här och inspireras av Leila & Jamie som båda förgyllde min julafton. Leila kikar ner på mig från tavellisten i köket där mina favorit kokböcker finns samlade. Jamie Oliver hänger mer vid spisen. Hans närvaro finns i form av ett skinande blankt och snyggt stekjärn. Det rostfria järnet signerat den charmige kocken har testats men då med lille E som chef vid grytorna, så jag kan ännu inte uttala mig om hur förträffligt det fungerar. Ja, det är inte utan att jag sitter och önskar att jag vore matstylist i stället... Barnen tycker absolut att jag borde skola om mig - de tror det hade varit mycket roligare att öppna kylskåpet då. Fast jag säger att då hade det bara varit se, men inte röra. ;)

God fortsättning!

10 kommentarer:

  1. Men jag tvivlar inte ett dugg på att du skulle bli en fantastisk matstylist. Också.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men du skulle kunna styla mat med..du är så duktig på det mesta.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Jag tror det hänger ihop ganska så kraftigt!

    Det visuella på ALLA sätt
    =)

    God Fortstättning


    Maliin

    SvaraRadera
  4. Heeeej Pernilla!
    Vad kul att se dig igen.., det var ju så längesedan!
    Känns som om man varit ifrån er alla i evigheter och det är riktigt spännande att kika in till er och läsa alla inspirerande inlägg!!!

    Ja du, Leila är ju min favvo och förutom att hon är en jäkel på både bak och mat så är hon ju en så vacker kvinna och jag tänker varje gång jag ser henne..., kan hon så kan jag:)
    Ja.., baka och fixa gott käk menar jag då förståss!!
    Tyvärr kan jag ju aldrig se ut som henne men en och annan detalj på kläder, smycken eller hennes alltid så snygga handdukar och förkläden kan man ju vara fräck att knycka:)

    Pernilla.., jag vill önska dig en fortsatt skön helg och ta väl hand om dig.
    Massvis med kramar till dig...
    Marianne

    SvaraRadera
  5. Vill önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får ett härligt nyår, och ett riktigt Gott nytt år!!!
    Varma hälsningar
    Anna

    SvaraRadera
  7. Tittar in för att önska dig ett GOTT NYTT ÅR!

    Kram Åse

    SvaraRadera
  8. gott nytt år..

    må gott/ Jeanette

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!