tisdag 1 december 2009

Liljor och tulpaner


I morgon får jag kika in bakom dessa dörrar :) Ska göra ett julreportage hos Mariette som driver sin egen blomsterverkstad, Tulilpa, i Knäred. Som många av er vet bloggar hon också, kika här

Foto: Mariette Sunesson

Mariette gör de ljuvligaste blomsterarrangemang man kan tänka sig. Särskilt förtjust blev jag i adventsljusstaken ovan. Jag har fått lite pippi på fåglar, kan man säga. Det var mycket av dessa kvittrande varelser när vi fotade ett vårjobb i dag. Dock bara på en tapet får jag kanske tillägga ;)

Kram till er!

11 kommentarer:

  1. Jag anade nästan att det var du som skulle dit!!! Så spännande. Jag ska snart åka dig och bli inspirerad. Det ser så himlans mysigt ut. Lycka till med reportaget!
    Ha en fortsatt härlig vecka!
    Liv

    SvaraRadera
  2. Men vad kuuuul!!! Hon har så mycket fint! Ha en bra dag!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  3. låter så roligt!! Hoppas att ni får en underbar dag!! lycka till!!

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  4. Skulle inte tacka nej till att kliva in där. Ser sååå fint ut.
    Ha en fin kväll.
    Kram lina

    SvaraRadera
  5. hejsan
    lycka till med reportaget låter jätte spännande.
    ha en trevlig kväll
    Catthie

    SvaraRadera
  6. Ah, vilka dörrar, vilket ställe, lyckliga du... Mari.

    SvaraRadera
  7. Vilken lycka att få besöka så många fina hem runt om i vårt avlånga land!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  8. Det ska bli roligt att se reportaget! Så småningom...

    SvaraRadera
  9. Alltid lika spännande att se vad du har på gång:)!!

    Förra julen gjorde jag en äppelkrans som jag hängde på dörren. Ett par dagar senare (å med en kladdig dörr) så var det bara halva kvar! Hungriga fåglar har vi här på the Island ;).

    Kram från Inredningsfrun

    SvaraRadera
  10. Så roligt att det gick så bra på julmarknaden! Och vilket kul uppdrag du ska på!! Länge sedan jag kikade in hos henne kom jag på nu...
    Kram

    SvaraRadera
  11. Tittar in en snabbis, duuu, jag har inte fått nåt mail...???? skicka igen!!!

    Kram j

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!