tisdag 15 december 2009

Minna på TV

Foto: Ulrika G Ottvall

Missa inte Minna på TV i eftermiddag! Hon medverkar i Förkväll på TV 4 där hon kommer att ge tips om hur man gör fina kransar och juldekorationer. Själv trodde hon att inslaget kom ca kl 18. Jag vill inget missa så jag låter programmet rulla redan från kl 17 :)

Tror att de flesta av er känner till Minna och hennes blomsterverkstad. Denna söta, duktiga tjej är både stylist och fotograf med en vacker, välbesökt blogg. Bilden ovan är från mitt första möte med Minna en iskall januaridag för något år sedan. Då blev det ett jobb till Allers Trädgård. Nu jobbar vi en del tillsammans :)

6 kommentarer:

  1. Det kommer jag INTE att missa..., sätter på TV:n med en gång, tack för tipset kära du!!!!
    Ha en underbar vecka och ta väl hand om dig.
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Såg precis...tycker hon fick på tok för lite utrymme bara! Synd... men jädrigt kul att få se henne in action :)

    Anna

    SvaraRadera
  3. Så roligt det var att se henne!! Verkar ju så gullig och inspirerande!
    Vilket orangeri dina föräldrar har... så vackert!! Förstår att ni ofta fotar där!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men det skulle jag ju sett!!! Kommer hon dit igen..eller "bara" idag?

    TYPISKT! Jag älskar ju hennes grejer, hade varit så roligt att få se henne i bild också!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Typiskt! Det missade jag. :(

    SvaraRadera
  6. Trevligt inslag med Minna, och hon kommer tydligen tillbaka till våren...

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!