lördag 16 januari 2010

Drömkök

Bild från Living etc

Så fort den här veckan försvann... Tyckte knappt den hann börja förrän den var slut. Och nu är det helg :) Jag donar i köket, vi ska ha gäster i kväll. Gillar känslan i köket på bilden supermycket. Kommer på att rätt många detaljer stämmer på vårt kök. Randig matta i svart-vitt pryder vårt golv. Lika läcker köksvåg står på vår rostfria diskbänk = förra årets favoritfynd på loppis. Och minsann har jag en blommig väska likt den som hänger till vänster i bild. Saknas gör en tolix pall - eller två ;)

Önskar er alla en härlig helg!

10 kommentarer:

  1. Jajemensan..., på en utav dom pallarna skulle jag mer än gärna avnjutit en gó kopp kaffe.., med risk för att trilla av:):)
    Jag och pallar brukar inte gå ihop.., med mitt oerhört dåliga balanssinne så har jag åkt av några gånger:(
    Hoppas ni får en ljuvlig kväll med trevliga gäster på besök...
    Kram kram
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Åh, så vackert! En härlig bild på ett riktigt drömkök!
    Ha en underbar helg!
    Varma kramar från Maria

    SvaraRadera
  3. Så lekkert;) Jeg har lagt en liten utforing på bloggen min, ta den om du vil:)

    Dü skal finne et flott sitat som du legger ut i et innlegg.

    Klem fra Janne

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Ja, så fräscht och snyggt! Hi hi, en sådan tolixpall har jag, men det var himla läckert med tre på rad sådär.

    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  5. På det kjøkkenet var det fiiiiint! Mange herlige detaljer og veldig kuule stoler!!!

    Ha en fin helg videre.
    Hilsen Liv ;O)

    SvaraRadera
  6. Så snyggt kök!!! Skulle gärna få flytta in här = )! Så fin pläd från Ellos! Tänk att de har så fina saker.

    Ha en skööön söndag!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  7. Helläckert! Och du ser, det kunde ju lika gärna vara ditt kök då, med den snygga mattan och urläckra vågen på plats så är det ju inte mycket soim saknas: ) Dona i köket, bara oret är mysiugt... Mari.

    SvaraRadera
  8. Härlig blogg du har. Kikade även in på din hemsida och du har mycket fina bilder där. Härligt. Köket ovan skulle man inte tacka nej till, skitsnyggt. Ha en skön vecka, Marie!

    SvaraRadera
  9. hej!

    tusen tack för rara ord...♥

    å tack för tipset om mattan!! visste inte att den fanns i 3 meter. den ska kikas närmare på imorgon!
    ett par tolixpallar kan väl aldrig vara fel...;)

    ha det gott!!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!