torsdag 21 januari 2010

Hall tips

Foto: Olof Abrahamsson
Styling: Pernilla Nilsson Dona Produktion

I dag blir det mer på tema hall. Gissar att ni också har en del vantar, mössor, halsdukar etc. att förvara... Tipset ovan - och fler därtill - finns med i nya Allas (nr 4). Kan bara visa en liten tjuvkik...
Bilden: Plåtlåda med siffer tryck 329 kr, från Me and my home. Bänken där lådan står är en gammal stereobänk fyndad på loppis. Facken som delar av höll tidigare LP-skivor på plats. Lite ny färg var allt som behövdes.

11 kommentarer:

  1. å, en bänk i hallen ligger HÖGT på min "vill ha" lista....
    skulle vilja ha en platsbyggd med lock och mysiga fårskinn ovanpå....

    tusen tack för dina rara ord och omtanke. jag ska undersöka adressen!

    ha det bra!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  2. Snyggt attans och så gillar jag ju fack..., många fack att stoppa allt bråte i :)
    På tal om bråte, idag skall jag ta mig i kragen och gå ner och göra ett röj i källaren..., puuh!
    Egentligen känner jag bara för att sitta här där jag sitter.., vid datorn och hälsa på alla och pimpla en balja kaffe:):)

    Men.., det är bara att börja, det är starten som är drygast sen går det utav bara farten!
    Ha en underbar torsdag och tack för alla inspirerande bilder..., gillade ju tunnorna häromdagen oxå., så coolt!!!

    Kram kram
    Marianne

    SvaraRadera
  3. Godmorgon tjusiga fröken!

    Kul att se :) Även jag har haft en tv-bänk stående i hallen. Samma typ av lösning. Det är ett bra sätt att ta tillvara på en annars rätt så värdelös möbel...

    Önskar dig en fin dag.

    Anna

    SvaraRadera
  4. Åh,så fint!! Zink känns alltid rätt! Vi med fyra barn skulle behöva några sådana lådor till! Hihi!
    Stor kram Annaleena!

    SvaraRadera
  5. Fiffigt och såå snyggt! Har samma lådor här hemma, tycker de är så fina. Längtar efter en större hall istället för vår minimini.

    kram

    SvaraRadera
  6. SÅ snyggt!!! Härliga tips!!!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  7. Fiffigt och snyggt!!!
    Gillar lådan mycket...

    Trevlig helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  8. Förvaring behövs alltid!! Särkilt i hallen!! Dessa var ju helt underbara!! Lite råa sådär! Hoppas du får en underbar helg!
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  9. Vilka snygga plåtlådor, vill ha;o)
    Förvaring på snyggt sätt, me like!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Tack för din trevliga kommentar!
    Så kul med en stereobänk som hallhylla, gillar skarpt att använda möbler på ett annat sätt än ursprungstanken!

    SvaraRadera
  11. Jag bara älskar när man använder gammalt till nytt!! Så fint!!!
    Kram (och tack så mycket för fina ord.. blir så glad:)

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!