måndag 25 januari 2010

Min måndag


Måndag igen och framför mig ligger en ny spännande vecka. Har flera roliga möten inbokade. Ofta är mitt jobb ganska ensamt - och jag trivs för all del med det också - men att träffa människor som gillar samma saker inspirerar.

Jag som nästan önskade bort snön har fått njuta sagolikt vackra vinterdagar för att vara i Skåne. Helgen bjöd på solig långpromenad - och sedan ritade jag odlingslådor i snön. Nu lutar det åt att vi (läs: mannen) snickrar själva. Fortsättning följer, var så säkra.

8 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! Jag jobbade hela helgen och fick inte njuta av det fina vädret. Jag tar istället igen det idag och ska snart bege mig ut i solen på en tur på stan:)

    Kram Josefine

    SvaraRadera
  2. Oooh it looks like Spring!!!!!
    So beautiful

    Have a nice and sunny day
    Hugs Patricia

    SvaraRadera
  3. jag håller med. den här veckan ska bli väldigt spännande....
    vi får se, kanske träffas vi!? ;)

    ha det bra!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  4. Här kommer massutskicket jag lovade i mitt senaste inlägg..., TÄVLING pågång, vill du vara med????
    Har du redan hunnit anmäla dig så önskar jag dig Lycka till i tävlingen:)

    Ha en underbar måndagskväll och ta väl hand om dig!!!
    Kramar i massor...
    Marianne

    SvaraRadera
  5. Hej!!
    Låter som du haft en härlig helg!!
    Trevlig start på veckan önskar jag dig;o)
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Så fin bild! Vad härligt med en spännande vecka! Ja, håll hårt i kabelvindan, nu går ingen sån säker när jag nu har startat en stöldvåg....= )...hi,hi...; )!

    ha en bra vecka!
    kram l-l

    SvaraRadera
  7. Ser fram emot vår och dina (ok, era..:) odlingslådor!!
    Kram

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!