fredag 12 februari 2010

Äntligen!

Styling: Pernilla Nilsson Dona Produktion

Ja, inte är det vår.... men sista juljobbet för säsongen plåtades idag! Är så vansinnigt trött på rött. Alla prylar ska nu förpassas låååångt in i rekvisitaförrådet.
Hade sytt en del smått för julstök i kök, så trots avsaknaden av julblommor fungerade det bra. Alternativet hade varit att vänta till september (det är lämning två månader före publicering). Med andra ord bättre att kämpa på med julen så länge vintern ändå har oss i sitt järngrepp. Bara texterna kvar...

Ser ni min nötta, fina pinnstol på bilden. Visst är färgen ljuvlig?!
♥ Ha en fin fredag ♥
.
Åh, vet ni vad? Jag har vunnit min första bloggvinst! Kika in här om du vill veta vad. Tack, tack goa systrarna !

15 kommentarer:

  1. Hej gumman!

    Kan tro att det är gott att lämna julen bakom sig nu!
    Ja, åh vilken ljuvlig stol! Älskar både färgen och den sköna patinan!
    En riktigt härlig och vårig bild :)

    Kraaam på dig gumman!
    Carina

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.
    Förstår att det känns motigt att styla jul nu.
    Bliden du bjuder oss på är däremot underbart vårig.
    Ha en fin fredag.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Ljuvlig bild, ljuvlig stol! Skönt att juljobbet är över! Mari.

    SvaraRadera
  4. Hej!!
    Kan tänka mig att det är skönt!!
    Nu är man ju inte precis sugen på jul...
    Underbar stol;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  5. God fredag kväll.. Åhh jag njuter med dig att slippa julen..hihi...Nu vill vi ha Vår ju..:)

    Din stol är ljuvlig!!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  6. Helt rätt tänkt. Gör bort det medan du har rätt årstid...och ljus. För nu kommer det, det där härliga ljuset som får en att vakna till en smula. Så läckert jobb du har! Önskar att jag fick skriva lite annat än det jag skriver på mitt jobb!

    Lycka till!

    Anna

    SvaraRadera
  7. Så vårigt och underbart!


    Oh, då måste du sätta lite fart :) Men det viktiga är att man gör sitt pyssel med hjärtat förstås. Det ska man ju inte stressa fram :)
    Hoppas att du har haft en mysig fredag!

    SvaraRadera
  8. Förstår att när julen är över vill man packa ner och lämna den till nästa..samtidigt blir det ju superhärliga bilder när vinter är fortfarande vit!! Men skönt när det är över!! Hoppas du kan ta uti med våren nu!Underbar bild!! Trevlig helg! Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  9. Jag älskar hela bilden! Tycker det är så vackert med de blå krokusen mot den turkosa stolen. Underbart vackert! Kul att det går bra för dig.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Härlig vårig bild på en lika underbar stol! Med lite fågelkvitter om dagarna så känns inte våren allt för långt borta!
    Ha en fortsatt härlig helg!
    Liv

    SvaraRadera
  11. Sänder dig tusentals Hjärtekramar dagen till ära!!!
    Ta väl hand om dig...
    Marianne

    SvaraRadera
  12. Nej hujedamej att behöva se på julsaker i februari!!
    Fast klart det är skönt att ha det klart nu, hellre än i höst.

    Vilken härlig vårbild du visar och grattis till vinsten!

    Ha en riktigt fin alla hjärtans kväll!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  13. Så inspirerende blog du har her. Jeg gleder mig til at følge dig.

    Klem fra
    Mette

    SvaraRadera
  14. Ha-ha... ja, jag plåtade jul som i förrgår... den 16 februari. Vågar nog inte riktigt stuva undan julrekvisitan ännu, för jag har hört att "julen varar ända fram till påska"!

    Ha det gott!
    Anna Ö

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!