onsdag 10 februari 2010

Barnrum

Bild lånad från In My House

Ja, ni kanske redan vet... men igår var jag på en kul utflykt i Blekinge. Fick träffa goa Jossan och besöka hennes urmysiga butik In my House. En så ung, kreativ och sprudlande tjej! Hon har inte bara näsa för att snoka upp gamla, läckra prylar - hon kan sy och virka de mest fantastiska skapelser. Söta elefanten ovan är ett verk av hennes flinka fingrar! En sådan fick följa med mig hem liksom massor med annan rekvisita som ska användas till ett jobb där tre barnrum ska inredas.

Förlåt Josse att jag vägrade vara med på bild.... men jag lovar att det gör sig mycket bättre med alla dina fina prylar...

10 kommentarer:

  1. ÅH, lycko dig som har fått vara och träffa Jossan = ). Och som får göra fint reportage = )!!! Såååå kuuuul du har på dagarna!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. hej!

    vilken kul utflykt!!
    kan tänka mig att det var inspirerande och roligt.
    roligt jobb du har!! *avis* :)

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  3. Nämen.., vilken goding, förstår att det slank med en hem:)))
    Vilka spännande uppdrag du är ute på Pernilla..., skulle vilja vara en liten fluga på din axel:)))

    Ha en skön dag
    Kramar i massor
    Marianne

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig utflykt!! Låter som ni hade en toppen dag tillsammans!! :)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  5. Jag säger det igen...Du har drömjobbet;o)
    Din lyckost!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Så fin! Ja hon är duktig och kreativ den tjejen minsann. Vad snällt av henne att låna ut grejor till dig. Och jag håller med ovan talare - vilket kul jobb du har!! Lycka till med reportagen.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Hon är duktig och verkar ha energi som ett litet kärnkraftverk! :D

    SvaraRadera
  8. Elefanten är VRÅLSÖT! Jossan är riktigt duktig!

    SvaraRadera
  9. Gillar hennes stil och energi!
    Så underbar syhörna du har och skolskåpet verkar vara ett riktigt drömskåp.
    När det gäller mitt skapande sker massor i huvudet och planer finns men verkstad och färdiga resultat, det hinner jag sällan få till, borde anställa någon till kontorsjobb så man skulle få mer tid över till skapande. Tror att broderade duken tillsvidare får fungera som sjal till odd molly klänningen :-)

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!