måndag 15 februari 2010

Gjuta betonghjärtan

Styling: Pernilla Nilsson Dona Produktion

Ny vecka och nya utmaningar. Idag ska det bäras rekvisita fram och tillbaka. Från arbetsrummet, till bilen, ur bilen, in i stora fotostudion... Där ska det byggas väggar och läggas golv till barnrum... Har långa listor där det prickas av och läggs till prylar hela tiden. Hoppas jag inte glömt något...

♥ Hjärtliga hälsningar till er alla som kikar in här ♥

Tips!
Betonghjärtan gjuter du enkelt i en form för istärningar (Ikea). Jag brukar passa på att göra några när jag får betong över från större projekt.
.

18 kommentarer:

  1. Hjärtliga hälsningar till dig med kära du!!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. jag säger det igen, vilket härligt jobb du har!!
    älskar betong, måste gjuta lite till sommaren tror jag ;)

    ha det härligt med ditt bärande och byggande idag :)

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  3. Vilket bra tips, det måste jag testa till sommaren! Ha en bra vecka!//Maria

    SvaraRadera
  4. Toppentips. Det ska jag passa på att göra jag också i sommar då!
    Härliga Måndag ha jag i dag, hoppas du får en du också.
    Kram Dessie

    SvaraRadera
  5. Så fina hjärtan! Det skall jag prova!
    Ser fram emot barnrumsinspration nu! Du verkar ha ett himla kuligt jobb!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Härlig blogg du har! Å arbetsrummet då!!.. jag säger bra muuummmma!!
    Kram Lisa.

    SvaraRadera
  7. Jag önskar dig en härlig dag! Jag instämmer med Anna-Malin här ovan, vilket underbart jobb!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Vad roligt det låter som ett stort jobb.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Betonghjärtan ligger nära mitt hjärta ;) Me like!

    Vilket spännande jobb du har!!!

    SvaraRadera
  10. Vilket kul jobb du verkar ha...Tjatig? Ja kanske men det verkar till och med kul med släpandet och packandet när man har nåt så kul att avsluta det med :) Ha de bäst! Åse

    SvaraRadera
  11. Takk for tipset, fantastiske de hjertene.

    Super dag til deg,
    Klem

    SvaraRadera
  12. Ja betong är så fint! Jag önskar jag visste hur jag skulle göra för att gjuta vackra ljusstakar...

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Hihi... här igen.. jag har rensat i mitt pysselrum sedan jag kommenterade i ditt arbetsrumsinlägg...=O
    Vad roligt att du varit hos Josefin i Ronneby! Jag har min släkt där nere så till sommaren hoppas jag på att kunna besöka hennes butik!
    Bra tips med överbliven betong... så fina hjärtan!!
    KRAM

    SvaraRadera
  14. Hej!!
    Du har världens bästa jobb;o)
    Njuuuuuuuuuuuuut......
    Kul tips du delar med dig av oxå;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Låter ju sååå kul!! Önskar jag var där :)

    Lycka till!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  16. Betonhjärtan, så läckert, va goda de såg ut! Kul jobb du har och du gör det bara så himla bra! Mari.

    SvaraRadera
  17. Fint! Bra idé, men jag har liksom aldrig vågat mig på betong. Kanske ska jag göra ett betongförsök nån gång. :)

    SvaraRadera
  18. Hello!
    So many new pictures! I love them all. Thank you for the wonderful work you are sharing with us! It is always great to stop by here.

    Krama
    Bine

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!