torsdag 25 februari 2010

Möbelfoto

Bild från Bitc Möbler Foto: Olof Abrahamsson
Styling: Pernilla Nilsson / Dona Produktion

I veckan har jag stylat möbler för ett företag i min närhet. Det är en utmaning att försöka presentera möbler i alla stilar och till breda målgrupper. Ett lite annat tänk än när det produceras bilder för en tidning, men himla kul såklart. Förra sommaren hade vi förmånen att få göra stora delar av deras katalog med modeller och allt. Är du nyfiken kan du bläddra och kika här.

Ledsen att bloggen varit lite dåligt uppdaterad på sistone. Tiden vill inte alltid räcka till för allt jag vill. Det är något som heter livet som kommer emellan ;)
Fast i dag fick jag oväntat extra tid. Stackars fotografen ligger nerbäddad i influensa...

7 kommentarer:

  1. Så fint stylat, rött till ek är väldigt effektfullt och passar så bra ihop!
    Ska kika vidare på deras hemsida:)

    Ha en bra dag! /Josefine- at home

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Är det så att furumöbler är på väg tillbaka?
    Kram Elin.

    SvaraRadera
  3. Hej sötis!

    Låter roligt men utmanande med möbelfoto! Inget jag provat på än men det kanske blir tillfälle att få prova nån gång i framtiden, vem vet.

    Ha det gott!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  4. Ohhh så fräscht, du är ju bara för duktig alltså!! Får till det så där på "pricken" (*fniss*) Jag älskar verkligen rött....året om!
    Jag håller med om att man har lite för kort om tid mellan varven, det är så mycket man vill hinna. Och jag är Sveriges bästa/värsta ;o)tidsoptimist dessutom, då blir det ännu jobbigare när man inser att tiden inte räcker...
    Ha det fint! Hörs snart igen.
    Kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Rött är en fin accentfärg alltid, eller nja i januari känns den fortfarande för julig...?! men nu är det helt OK igen tycker jag trallallala:) De har många fina möbler det företaget, måste va kul att få jobba med.
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart kreativt jobb du har!! Fin bild!! Hoppas du får en toppenhelg!
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  7. Hej!!
    Visst är det svårt att få tiden att räcka till allt man vill göra....
    Jag säger det igen, du har drömjobbet;o)
    Trevlig Helg!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!