torsdag 25 mars 2010

En dålig dag

Bild från Elle Interiör
Av Emma Persson
Foto: Petra Binde

Har haft en dålig dag på jobbet. Fick inte till stylingen... Ibland sitter bilderna där direkt - och ibland vill det sig inte alls... Vill ha det enkelt, men ändå med det där lilla extra. Bilderna ska inspirera. Som lånade bilden ovan. Så läcker... Ja, bara till att bita ihop och tänka om, plåta om.

Fast nu ska det gräddas våfflor. Det får man ju inte missa en dag som denna. Att dona i köket är bra när tankar ska skingras.

Kram till er!

14 kommentarer:

  1. Här har det också käkats våfflor till middag!

    Trist när jobbet inte flyter på som man vill...men så är det väl i mångt och mycket, förhoppningsvis går det bättre nästa gång!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en bättre dag imon!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Mmmm....sådär kan det allt bli ibland...man får liksom lite "idétorka".
    Men imorgon är en annan dag som en viss låt heter...då går nog allt som på räls igen!!
    Ha det gott! Kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Även solen har sina fläckar hör jag... skönt för oss andra, att du inte är på topp jämt! Att du är som vi - lite upp och ner. Själv fick jag bryta en plåtning igår... hade 4 mindre jobb som skulle plåtas, men efter tre var det stopp. Då var jag så trött att jag inte fattade hur jag skulle kunna trolla ihop julbilder och få rätt stämning med de något udda julfärgerna jag valt (å dem kan jag ju inte avslöja)... det var bara att lägga ner å hoppas på bättre ork/inspiration en annan dag.

    Stor kram å bättre lycka nästa gång
    ;-)
    Anna Ö

    SvaraRadera
  5. Äh, trist när man inte blir nöjd med det man uträttar. Men imorgon är en annan dag :)
    Hoppas du hinner ändå med bilderna. Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Trodde inte att du kunde ha såna dagar, du som alltid får till dina stylingar, det vi ser iallafall. Jag har själv hållt på och stylat här hemma inför boken som vårt hem ska vara med i och det har varit en hel del omstylingar. Det som är kul är när man verkligen får till "den där bilden" med stort B. Imorgon blir det säker superbra, du är ju såååå duktig!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  7. Hemskt när det inte blir som man vill, men sov på saken så ska du se att det blir kanon nästa gång :) Ha en skön helg! Åse

    SvaraRadera
  8. Nej vissa dagar är bra, andra inte, så är det nog med alla jobb. :)

    SvaraRadera
  9. Säkert bäst att ladda om när det inte vill lyckas. Nollställa och ta det från börjar, men argh vad det måste kännas frustrerande!
    Trevligt veckoslut vill jag önska dig!

    SvaraRadera
  10. Så kan det vara ibland, men utan de dagarna så skulle man nog inte uppskatta de dagar då man är på topp lika mycket. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  11. Med några våfflor i magen så hoppas jag att du haft en bättre dag idag!! Ibland tar kreativiteten en omväg...:)
    Trevlig helg goa du!!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Det är väl bara att kavla upp ärmarna även om det känns trist...

    Vilken härlig idé med äggskalen...jag tror jag ska testa :)

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  13. Jag tycker ändå att du är bäst!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  14. Å så jobbigt när det bara inte vill bli som man tänkt sig :/ ...hoppas kreativiteten flödar snart igen :)

    Så mysigt du planterat i de tomma äggskalen!

    Kraaam, Carina

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!