torsdag 22 april 2010

Glada färger

Styling: Pernilla Nilsson Dona Produktion

Färg är kul, tycker jag. Särskilt såhär till våren. Mina loppisfynd förnyas ofta med färg. Just nu är jag särskilt glad för den turkosa pinnstolen som lätt kan byta skepnad om jag skulle tröttna. Pärlsponten i badrummet däremot blir till barnens uppenbara missnöje vit. Den grågröna kulör som funnits där hela deras liv var minsann den vackraste vi hade här hemma, deklarerade yngste sonen. Och mellangossen var förvånande nog överens med sin lillebror.

Men jag är nöjd :) En ljus bas ger rymd. Jag satsar hellre på färg på detaljerna. Tror faktiskt barnen också ska kunna trivas med det.

Bild från ett loppisjobb för Allas

4 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!

    Såna där färgklickar gör väl sannerligen att man spritter av glädje!

    I love it!

    Soliga hälsningar Mariette

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig blogg du har!!
    Återkommer gärna :0)
    Ha en underbar dag!! / Cilla

    SvaraRadera
  3. Härliga färger, gör så att man blir piggare en sån här trist blötsnö regntyngd dag som vi har idag här i Stockholm... Ska kolla lite mer i din blogg för jag behöver piggas upp rejält!

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  4. Härligt med färg, men oxå härligt med vitt! Varför ska det vara så svårt att välja ibland....?! Nu har jag lagt in dina pilalster till försäljning. De är så vackra och Du är så duktig!!! Massor av helgkramar Jessica

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!