tisdag 6 april 2010

Nyheter

Bilder från AÖ Silver


Hoppas ni haft en härlig påsk! Jag är så nöjd med min :) Är nu på språng till ett möte som snart ska resultera i en del nytt på min hemsida.
Så ni får vila ögonen på allt roligt som min härliga kollega (ja, konkurrent också - men det beror på hur man väljer att se saker och ting) Anna Örnberg skapat inför våren. Saknade du något fint i påskägget så varför inte klicka hem ett smycke till dig själv? Den stora Bi-amuletten till höger är min favorit!

Ja, Anna gör ju mer än smycken. Tror ni känner bäst till det här, eller?

8 kommentarer:

  1. Biamuletten blir min favorit oxå!!!
    Lycka till på mötet;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Oj så fina smycken hon sålde i sim webbutik, där var absolut smycken jag kan tänka mig!
    Ha en bra vecka! Åse

    SvaraRadera
  3. jag gillade kronan och hjärtat...fint...

    ha en fin dag och lycka till på mötet!

    kram!

    SvaraRadera
  4. Jätteläckra smycken, ska spana vidare in på hemsidan! Hoppas ditt möt gick bra!

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  5. Vad duktig hon är! Jag gillade fågelboet! :)

    SvaraRadera
  6. Ååå mye fint ja;) Kjenner jeg klør i fingerene når jeg ser sånne ting.

    Ha en fin kveld,
    Klemmer fra Janne

    SvaraRadera
  7. Snyggt!!
    Vad spännande med nya planer på hemsidan...! Ska bli roligt att se!
    Vad bra du skriver om konkurrens!!
    Stor kram

    SvaraRadera
  8. Hej och Glad Påsk i efterskott!
    Ville tacka för din goa kommentar du lämnade hos mig. Jag blev så glad!
    Här är alltid fullt av inspirerande bilder. Önskar jag också hade tålamodet och kunnandet att fläta med pil. Blir så fint. Hoppas du har roliga och inspirerande jobb på G! Själv är jag så splittrad för nu när våren kommer vill jag bara styla och dona en massa hemma hos mig själv.. :) hinner inte med det "riktiga" jobbet liksom.. Ha en solig dag! Kram Kerstin

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!