fredag 9 april 2010

Spirande idéer

Styling: Pernilla Nilsson Dona Produktion

Tillbaka! Har varit i huvudstaden och besökt Nordiska Trädgårdar. En av årets höjdpunkter i mitt jobb. Så otroligt inspirerande att vandra runt och inte bara se grönskan spira utan också idéerna. Stort som smått ger mig infallsvinklar, så nu är det många intryck att summera. Och en del att packa upp. Återkommer snart :)

Ps. Mässan pågår för fullt hela helgen. Har ni möjlighet så missa inte denna möjlighet. Se mer här

4 kommentarer:

  1. Jag önskar verkligen att jag hade gröna fingrar... Men man kan ju inte vara intresserad av allt heller. Trädgård är min svaga punkt. Jag tar livet av det mesta ;)

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar trevlig Helg!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Härligt att få ny energi och nya ideer på mässor!! Hoppas du får en toppenhelg!!
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  4. Jag har också varit där och jag håller med dig - så oerhört inspirerande!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!