torsdag 13 maj 2010

Bara så ni vet

Styling: Pernilla Nilsson Dona Produktion
.
Vilken tur att det är trist väder idag. Annars hade säkert trädgården lockat mer än tvättstugan. Men högarna växer och garderoberna gapar tomma så det är bara att hugga i...
Nu är tyvärr inte vår tvättstuga så luftig, ljus och vacker som den på bilden. Nej den bilden är stylad i mitt härliga arbetsrum. Verkligheten är en stökig tvättstuga i källarplan. Med solgula väggar ;) Bara så ni vet. Allt ni ser på bild är inte som man skulle kunna tro, eller önska för den delen. Som sagt, bara så ni vet, och inte luras att tro något annat.
.
Ha en fin dag! /Jag har flyttat upp högen av stryktvätt till vardagsrummet och ska njuta lite repriser på tv samtidigt. Tror det kommer att gå i en rasande fart då :)

13 kommentarer:

  1. Guuud va skönt att höra att det är fler som har bamsehögar med styktvätt....jag sitter oxå och laddar för att ta tag i detta.
    Ja nog kan man önska att det var så fint som på din bild i tvättstugan, men ack...så är inte fallet. Drömma går ju....
    Ha en skön "regndag"! Kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Härlig bild även om den inte är "äkta" =).

    Ja det där med ständiga berg av tvätt känner man igen.

    SvaraRadera
  3. Ha-ha! Du beskriver vår tvättstuga. I källaren och med gula väggar. Och tak! Det du...

    Godkväll,

    A.

    SvaraRadera
  4. En "synvilla" alltså? Men en fin sån! Jag har en utlottning hos mig, välkommen att kika in!
    Kamomilla

    SvaraRadera
  5. Hahaha solgult... då skiner ju solen alltid i källaren då... eller inte!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  6. Hej !!
    Ja,men bilden är ju jättefin...
    Drömma bör man ju.....och inspiration får man ända , även om bilderna är fejkade !!
    Hoppas du får en trevlig helg !! (strykfri ?! )
    Kram,Monica

    SvaraRadera
  7. Synd att det inte ser ut sådär i tvättrummet:-)

    SvaraRadera
  8. Bilden är superhärligt luftig och lantlig även om den är stylad!! Det visar bara att du är superduktig på det du gör!!
    Önskar dig en skön helg!! Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  9. Men jag trivs att se ditt hem stylat.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Ja, tänk så härligt det skulle kunna vara... Min vättstuga ligger oxå i källatplan, tråkigt värre. Så det är bara att drömma vidare!
    Ha en bra dag!
    Liv

    SvaraRadera
  11. Mycket fin och välstylad bild


    Härlig!!!



    Maliin

    SvaraRadera
  12. Det är inte alltid som man ser sanningen.. även om man vill tro det, min drömbild av tvättstugan är väl ungefär detsamma som din fina bild.. men verkligheten är långt ifrån den ska jag säga. Kram och ha det gott/Moa

    SvaraRadera
  13. Tvätt tvätt tvätt

    gör mig tokig

    ibland

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!