torsdag 6 maj 2010

Vackraste tapeten

Bild från Boråstapeter www.borastapeter.se

Kikade runt efter tapetnyheter tidigare i veckan. Inte för eget behov utan för den möbelkatalog jag ska jobba med framöver. Föll direkt för bilden ovan. Tapeten är underbar, ja hela bohème kollektionen faller mig i smaken. Problemet är att när jag gör jobb kan inte min smak alltid styra... Men kanhända lyckas jag få med den på ett hörn. Annars funderar jag febrilt över var den skulle kunna göra sig här hemma. Överallt blir mitt enkla svar :) Undrar bara om övriga i det här hemmet håller med?
Kram vänner!

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig tapet, ljusblått och lila tillsammans är en vinnande kombination:)
    Det låter som ett spännande projekt du arbetar med!

    /Josefine- at home

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara hålla med. Vilken vacker tapet!

    Ha en fin dag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuvlig tapet!! Härligt rum för övrigt med!!
    Hoppas du får en toppen helg!
    Kram//ulrica

    SvaraRadera
  4. Urläcker tapet!! Det har kommit så många nya fina att man bara vill börja om fr början och tapetsera om hela huset!!! Mari.

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!