måndag 28 juni 2010

Att styla en bild

Bild från Hammarplast

Säg plastbackar och jag skakar på huvudet. Nej, det gillar jag inte. Men så fick jag syn på den här bilden. Och ja - helt plötsligt är det inget fel på plastbackar. Tvärtom riktigt snyggt. Allt på grund av en snyggt stylad bild. Gillar den gröna väggfärgen. Gillar det naturliga materialet i tvättkorgen och det nötta bord med en gammal trälåda fylld av pelargoner som anas i bild. För att inte tala om den överfulla skohyllan som känns så äkta. Stylisten - vem det nu är - har gjort ett riktigt bra jobb. Kunde bara önska det var jag, men tyvärr. Jag tackar i alla fall för inspirationen. Just såhär vill jag jobba. Och just såhär skulle vår tvättstuga gärna få se ut :)

Soliga hälsningar till er alla som kikar in här! Ingen semester i sikte än - även om vädret lockar till ledighet...

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja den tvättstugan såg bra ut. Såg dina odlingslådor längre ned och blev ordentligt inspirerad till min köksträdgård. Ek har jag inte tyvärr. Msåte komma på något bra alternativ...
    Må så gott
    /Karin

    SvaraRadera
  2. Hej !!
    Håller helt med dig !!
    Riktigt, riktigt snyggt och naturligt , ordning och reda men med "inbyggd" charm ...
    Bra jobbat och bra inspiration och tips på praktisk förvaring , snygg inredning , men inslängt i vanlig vardag !!
    Ha det bra,
    Tack för en inspirerande blogg !!
    Monica

    SvaraRadera
  3. Tips till Loppissugna som befinner sig i Södermanland den 10-11 Juli bilder på massor av föremål finns att beskåda på http://loppisdagar.blogg.se Välkomna!

    SvaraRadera
  4. Vilket smart förvaringssystem, håller med dig om att jag själv också brukar vara lite antiplastbackar. Fast här har de verkligen lyckats.
    /Frida

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!