tisdag 22 juni 2010

Finaste fyndet

Foto: Pernilla / www.dona.nu

Loppmarknaden på idrottsplatsen i grannbyn blev lyckad. Finaste fyndet var denna äggklocka i ljusblått från svenska Westerstrands. Fullt fungerande och bara så fin. Kändes direkt som en Leila-pryl! Visst hade den väl platsat i något av hennes kök? Själv blev jag så inspirerad att det resten av dagen donades för fullt i köket :) Och minsann ringde klockan punktligt när banankakan i ugnen var klar. Ett härligt hemtrevligt tick-tack ger den ifrån sig också.
Vad jag fick ge för den? Vågar knappt säga... men jo en guldpeng räckte. Ingen annan ägnade den någon som helst uppmärksamhet = tur för mig :)

Lovely tisdag till er alla ♥

6 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att hitta något man verkligen gillar! Dessutom till kanonpris. Det är ju en av anledningarna till att det är så skoj med loppis!!

    Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt loppisfynd och det blir verkligen en färgklick i köket! Ha en skön dag /Frida

    SvaraRadera
  3. Så fin den var! Jag älskar Leilas kök! Skulle vilja ha ett sådant. :)

    SvaraRadera
  4. Ja precis som en Leila-pryl! Men den passar väl hemma hos dig också? Kan tänka mig det!
    Och en guldpeng var ju som hittat....bara att gratulera!

    Ha nu en riktigt härlig midsommar med allt som hör till!
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  5. Skulle absolut platsat i Leilas kök:) En klassiker!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  6. Vilket sött fynd! :) Det är därför man går på loppis!

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!