onsdag 2 juni 2010

Utekök att fixa själv

Foto: Olof Abrahamsson
Styling: Pernilla Nilsson / Dona Produktion

Nu duggar jobben tätt... I veckans Allas har jag fixat ett utekök. Himla enkelt, men ändå med rinnande vatten. Du behöver inte alls vara någon Martin Timell, jag lovar. Och himla härligt när man vill vara ute jämt. Som nu då solen skiner och temerperaturen stiger. Tänk vad sol & värme ger energi. Mig får det minsann alltid på gott humör :)

Tack alla ni som tittar in här! Jag hinner tyvärr inte runt och lämna kommentarer på era fina bloggar, men tjuvläser lite snabbt i bland då det blir någon lucka i just nu ganska tajt schema.

Fånga dagen!

10 kommentarer:

  1. bella cucina all'aperto
    ciao Dany

    SvaraRadera
  2. Aha! Min franska kompis som jag just nu lånar internet av, är prenumerant på Allers! Ska genast lägga beslag på hennes tidning! Kul!

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  3. åhh Pernilla ett utekök står på min önskaelista för denna sommaren..

    Imon ska jag minsan köpa med mig en tidning hem!! :)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint jag har kikat på här hos dig nu, det är alltid lika kul att titta in hos dig. Jag har själv lite svårt att hitta bloggtid just nu, men sitter en stund och njuter = )!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  5. Jag älskar utekök men det jag undrar är hur man håller det snyggt? tak över? Just nu är det tallpollen överallt coh sommarregnen fyller alla kärl man lämnar ute och så ligger det skräp o döda flygfän överallt... Jag kämpar med tanken att jag VILL ha ett utekök men det vill liksom inte funka på riktigt. Ska man plocka in allt till natten???

    SvaraRadera
  6. Veldig sant:) Sol gir masse energi:)

    Herlig bilde,
    Nyyyt dagen,
    Klemmer fra Janne!

    SvaraRadera
  7. Mysigt med Utekök
    Ellinors Hus

    SvaraRadera
  8. Samma här.. det för lite timmar på ett dygn.
    Men vi får se det som så det är för att vi skall glädja alla andra till vintern..
    Du glädjer veriligen en med dina ideer.
    Ha det bra
    Annika

    SvaraRadera
  9. så somrigt, så lockande, jag älskar dina arrangemang! Såg ett i en tidn för ett tag sedan och det var så läckert, tänkte det måste vara "dona-tjejen" som låg bakom, och det var det: ) Mari.

    SvaraRadera
  10. Just wanted to stop by and say: Hello!
    Nice outdoor styling!

    Bine

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!