torsdag 1 juli 2010

Hemma-hos-reportage i Allt i Hemmet

Foto: Olof Abrahamsson Styling: Pernilla Nilsson / Dona Produktion

Nu är jobbet vi gjorde hemma hos goa Lotta / Mitt liv på landet ute i Allt i Hemmet (nr 9). Alltid spännande att se ett jobb i tryck. Det blev sex sidor härlig inspiration från utekök, trädkoja och poolhus.
Gillar det jag ser, men såklart fanns det massor med fler bilder från det här inspirerande hemmet.
Saknar dessutom en del info i bildtexterna som inte kommit med. Och inte är det min ingress... Den "haltar" lite, tycker jag. Nåja, får vara nöjd.

Tack säger jag till Lotta och hennes härliga familj. Det var en toppendag hos er! Förresten, vill du tjuvkika så kolla här

5 kommentarer:

  1. Tack själv! Tittade precis in till dig för att kunna länka från min sida. Reportaget känns jätte kul och det blev styling och bilder som jag gillar. Tack snälla!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så kuuul! Jag som har prenumererat på den tidningen och just nu verkar det ha upphört, attans oxå, får vänta ända till nästa vecka = )!!! Superfin bild!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  3. Ibland hittar man så trevliga saker när man "surfar runt" på måfå, - jag googlade ordet "trampsten" och hamnade hos din fina blogg! Extra kul när jag såg på din hemsida var du bor, - jag och min sambo är på väg att flytta till ett gammalt hus i Broby, och har dessutom en god vän som är uppväxt i Ranseröd, vars föräldrar bor kvar fortfarande. - Världen är allt bra liten!

    Jag tittar absolut in fler gånger! Ha en riktigt skön sommar så länge!

    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt att få hälsa på Lotta! Det hade jag gärna gjort. Ska bli kul att läsa reportaget också :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder!! Ska gå och köpa tidningen imorgon:-)

    Linda

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!