fredag 20 augusti 2010

Äntligen Ikea!


Bild från Ikea

Än har jag inte nya Ikea-katalogen i min hand. Men jag har tagit en snabb koll här och jag säger - äntligen! Katalogen tycks vara tillbaka i gammal fin form efter ett par trista utgåvor. Här är det vardag och massor med levande miljöer att inspireras av. Det gillar jag!
Den katalogen blir snygg i samlingen. Har varenda utgåva sparad sedan någon gång i början av 80-talet... (Ni vet det ska böjas i tid det som krokigt ska bli).
Just att visa sina samlingar är en trend, med andra ord ingen slump att det är ett vitrinskåp på Ikea omslaget. Får kanske fundera ut något fint för mina kataloger, eller?

5 kommentarer:

  1. Ja, jag gillade också det jag såg av nya katalogen på nätet!
    Hihi, jag började prenumerera på inredningstidnigar när jag var fjorton och då gjorde jag redan mina första planlösningsritningar också. Det var ett ständigt ommöblerande i mitt rum hemma och lyckan var förstås oändlig när man flyttade till första egna lägenheten :D

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jag har äntligen fått tag på en IKEA katalog här i Singapore, tjoho.

    Har ej kollat i den dock...:)
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  3. Åh, det lovar gott! Har verkligen inte varit vidare kul de senaste åren! Ska också ta och smygkika lite;)
    Ha det gott,
    Charlotta
    Cesars trädgård

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad mycket fin jag missat hos dig.
    Ser att du haft en fin sommar.
    Alltid njutbart att titta på vad du gör.
    Annika

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!