måndag 16 augusti 2010

Klä ljuskronan


Foto: Olof Abrahamsson Styling: Pernilla Nilsson / Dona Produktion

Dags att dona igen! Känns bra, även om jag kämpar mot den höstkänsla som sprider sig över trädgård och tankar. Jag vill allt ha kvar sommaren ett tag till - både för min egen skull och jobbets. Har några sommarjobb kvar att göra, men vi kör hårt med foto redan i morgon. Om kvällarna sitter jag gärna på altanen i skenet av min ljuskrona. Nu har den fått ny klädsel i form av grönskande pilkvistar - allt för att hålla kvar sommarens gröna, sköna känsla.

Happy monday alla!

2 kommentarer:

  1. ...kämpar emot höstkänslan, ja det gör jag med, märkligt, jag älskar sommaren och vill ha sommar minst 3 mån till men jag gillar ju hösten också med allt mys vad den innebär, typiskt för folk i vår genre: ) och jag älskar dina bilder och styling också, mycket inspirerande! Sensommarhälsn fr Nordingården

    SvaraRadera
  2. mmmm....mer sommar vill jag mé ha!!
    Ha en fin vecka!!
    Kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!