torsdag 19 augusti 2010

I love lapptäcken


Bild från House Doctor

Oj, vad första veckan i vardagslunk har gått undan. Redan torsdag?! Jo, minsann - och barnen har kommit iväg till skolan två dagar i rad utan att missa bussen.
Själv sitter jag och kikar in House Doctors nyheter. Som alltid mycket inspirerande :) Drömmer inte minst om ljuva lapptäcken.
Fast nu ska jag ut och öppna en målarburk. I dag blir en dag med färg & pensel. Ska faktiskt måla en cykel... men mer kan jag inte säga.

Njut dagen ♥

7 kommentarer:

  1. Vilka vackra täcken!
    Jag är också sugen på att måla, har massor som väntar på penseln. Men först ska jag passa på att jobba lite i trädgården medans vi har soligt och fint.
    Ska bara kika på HD:s sida lite först... ;)

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara färger!! Dessa var superfina och jag gillar även AnnaO:s, skapelser! Jag ska också köpa färg idag, till en stol..igen:). Hoppas din sommar varit toppen!
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  3. Låter som en spännande dag!!!!

    Varma Kramar
    Elin

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart jobb du har! :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. För ett ögonblick trodde jag att det var du som hade sytt lapptäckena själv! (Blev nästan lättad när jag fattade, hihi!) En dag med pensel och färg är aldrig fel, - ser fram emot att få se resultatet här på bloggen!

    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  6. Uj uj uj som de säger i Närke! Vilka fina lapptäcken...! Man blir glad!

    Får jag gissa färgen i din målarburk? Grön..rosa eller kanske turkos? Ja, det visar sig väl kanske i nästa inlägg?
    Själv har jag målat mig genom hela sommaren...Måla är kul!

    kram
    Sussi

    SvaraRadera
  7. Hola, you have a very lovely blog with lots of inspiration!!!
    greetings from Chile,
    maria cecilia

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!