tisdag 31 augusti 2010

Sommarminnen



Bilder från Butik Lanthandeln

I dag skiner solen - och gissa vad? Jo, då sitter jag inne och skriver texter. Till och med en jultext har det blivit... Min tajming är med andra ord inte den bästa. För att inte tappa modet helt förlorade jag mig lite i sköna sommarminnen. Det känns väl åtminstone rätt, såhär sista dagen i augusti.
En av mina mest inspirerande sommardagar var dagen då jag besökte härliga Martina och hennes Butik Lanthandeln. Showroom finns i Lund och har du möjlighet så gör ett besök. Annars kan du ju alltid frossa i alla vackra bilder, klicka här & njut. Med dessa möbler andas inredningen sommar året runt. Inget jag hade tackat nej till kan jag säga :)

Kram ♥

6 kommentarer:

  1. Åh så fint med det turkosa och rosa! Nu belv jag sugen att ha det någonstans = )!

    Kram LL

    SvaraRadera
  2. Fullkomligt ljuvligt! Har missat den affären helt, men det kan ju bero på att jag inte besöker Lund så ofta nuförtiden. Det får jag skriva upp på utflyktslistan!
    Det slår mig verkligen hur underbart det är med FÄRG! - Shabby chic och lantligt vitt är superfint, men jag klarar mig inte utan färg!

    SvaraRadera
  3. Hej !!
    Helt underbara bilder !!
    Underbart med färg !!
    Ha det bra,
    Kram,
    Monica

    SvaraRadera
  4. Jag ÄLSKAR den affären. Har aldrig besökt den IRL, men hänger ofta, ofta i nätbutiken:)
    Tack för jättegulliga kommentaren hos mig. Blev så glad, så glad.
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  5. Nej, vem vill inte ha sommar hela året.... :-) Härliga bilder... man blir så glad av färg..... Ditt och Minnas 'ljung-jobb' blir/är ju hur snyggt som helst... Älskar kransen!

    Tack goa du för titten hos mig....

    Kram Charlotte - Trädgårdsflow

    SvaraRadera
  6. Så fina saker och möbler! Den butiken ska jag besöka om kag kommer till Lund!
    Kram Elin.

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!