onsdag 15 september 2010

Hemma hos Jenny


Detta ljusa, vackra hem får ni se mer av i Leva&Bo framåt jul. Det är min duktiga frisör Jenny som delar med sig av sitt boende. Ja, så somrigt som på bilden blir det ju inte då. Men den sköna, lantliga stilen känns absolut igen bland vackra dörrkransar och mysigt pepparkaksbak.
Här fotograferade vi på uppdrag av Bitc Möbler. Samtliga möbler kommer från nämnda företag. Lampor från Mio.
Nu ska jag klä solstolar (!) Sen blir det till att kratta löv för att klara sista sommarplåtningen :)

Kram till er ♥

7 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Sikken en fin blog.
    Har lige fundet dig og ligger mig som følger.
    Og glæder mig til at følge dig.
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvaraRadera
  2. Vilsamt...där skulle jag gärna slå mig ned en stund efter denna korta och röriga natt!

    Kram!

    Annak

    SvaraRadera
  3. Trivsamt och så fint!
    Ha en härlig onsdag.

    Lissen

    SvaraRadera
  4. Spännande!
    Du är fantastiskt duktig
    för att få ihop det!
    menar stylingen, hihi:)


    Kraaam,Annaleena

    SvaraRadera
  5. Elisabet Ekwurtzel15 september 2010 17:14

    Längtar efter att se mer av Jennys hem framåt jul! Visst är hon defenitivt bästa frisören, min favorit!
    hälsar Elisabet

    SvaraRadera
  6. Det här är en sån bild jag kan titta på länge!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken fin bild! I det köket mår man säkert gott.

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!