torsdag 16 september 2010

Skön kökscharm

Bild från Sköna Hem

Hej vänner! Mer köksinspiration idag. Visar en favorit som legat länge i min inspirationsmapp. Gillar den sköna charm som uppstår när gammalt möter nytt. En sliten klyscha jag vet, men här stämmer det verkligen. Själv får jag sådan lust att dona i köket när hösten kommer. Idag är sannerligen en dag för en god gryta att puttra på spisen.

Ps. Fler kök hittar du här. Bland annat bjuds en liten glimt från vårt kök.

Uppdatering: Köket på bilden tillhör ena halvan av Olsson & Jensen. /Tack Mariette för upplysningen!

Kram ♥

5 kommentarer:

  1. Sååå snyggt Pernilla, ett riktigt dröm kök..Tack för den inspirationen!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Det där köket från Olsson & Jensens ägare är UNDERBART!

    Men Eva har sån otrolig känsla för att välja in saker till sitt företag så inte konstigt att hemmet är "to die for" också!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Såå himla fint kök, längtar tills vi flyttar till hus så jag får mitt drömkök..

    Tack för rara ord hos mig, de gör min dag!

    kram Mia

    SvaraRadera
  4. Fint..men ditt kök var också himla snyggt!
    Jag är så inne på svart och vitt..
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. JAg blir galen och hoppar upp o ner.... vilket underbart kök!! Jag vill renovera mitt nu Nu NU!!!

    Kram Annica

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!