fredag 15 oktober 2010

Hjärtliga hälsningar ♥

Bild från 101 woonideeen

Åh vad jag gillar denna idé. Så vackert med ett hjärta på väggen skapat av enkla fotografier. Undrar just var jag skulle kunna ha något liknande hemma...Hm får nog fundera lite.
I dag är hjärtat dock till er alla rara som kikar in här. Den här bloggen är inte så väl ompysslad av mig. Borde byta mall och jobba lite mer på layouten. Ser så många fina bloggar där ute. Ändå är ni en ganska stor skara som troget kommer hit och det gör mig så otroligt glad. Tusen tack!

Ha en härlig helg ♥

7 kommentarer:

  1. Det där var onekligen en trevlig idé. Fast problemet är att väggarna börjar "ta slut" här hemma. Snyggt så där på en stor luftig vit vägg, men kanske mest plottrigt om man klämmer in det i ett hörn i hallen...

    Angående din blogg så kan jag bara säga att det är "insidan" som räknas. Du skriver trevliga inlägg och visar fina bilder, - that's why we keep coming back!

    Ha nu en riktigt skön helg med de dina!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Ja det var ju en topp idé med hjärtat. Mycket fint.

    Ha en trevlig helg

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  3. Kikar alltid in, prenumerant så klart ;)
    Fast jag är inte så flitig på att kommentera tyvärr...

    Ett riktigt fint veckoslut till dig!

    SvaraRadera
  4. Jaa, verkligen en toppenidé... Hrmmm nu fick man lite tankar.... Men man skulle ha obegränsat med fri väggyta bara..... ;-)

    Ha en fin helg!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  5. Så läckert!!

    Ditt pysslande lyser i bloggen hela tiden!!
    (jag har precis slitit mitt blonda hår och ändrat mall, trodde man var tvungen... svårt det där tycker jag, men himla roligt samtidigt!)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. hej !!
    Jätteläcker idé !!
    Gillar din blogg som den är !!
    Finns såklart massor man kan göra med sin blogg, men allt tar tid och tiden är dyrbar.....
    ha en härlig helg,
    kram,monica

    SvaraRadera
  7. Hej, jag tittar in till dig varje dag nästan och det jag gillar med din blogg är just att den är som den är. Ren och enkel i layouten, det är dina fina bilder och ord som gör den. Ändra inte för mycket, det är super som det är.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!