tisdag 12 oktober 2010

Höstplantering och julmarknad


Roligt att ni blev nyfikna på vår julmarknad :) Den är absolut inte stor, men riktigt mysig, så en liten omväg är den absolut värd. Massor med hantverk och hembakat att handla samt god fika och glögg att njuta av.
Ni hittar oss i nordöstra Skåne, ca en mil utanför Hässleholm i en by som heter Norra Sandby. Sikta på kyrkan och ni hittar rätt. Lovar att skriva mer när det närmar sig och när vi dragit igång vår kranstillverkning. Är du nyfiken och längtar efter jul redan så kika här.

I dag tänker jag dock ägna mig åt hösten. Det ska fixas härliga planteringar till ett jobb.

Kram ♥

6 kommentarer:

  1. Tjohoo!!!! Då kan jag åka dit o titta! SÅ glad jag blev nu! :D Kika gärna in på min blogg o se höstplanteringarna på min balkong :)

    SvaraRadera
  2. Tack för ännu mer julinspiration idag:)

    SvaraRadera
  3. Det är sååååå SYND att det är så långt till Skåne... Annars skulle jag komma som ett skott!
    Kan bara tänka mig hur mycket fint det kommer att finnas på er marknad...
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  4. Tur du skrev Norra Sandby, - annars hade jag nog irrat runt i Ranseröd och letat, haha!
    Jag får nog göra ett nytt besök i Hässleholm inom kort bunkra både fina raggsockar och nya moccasiner, - de kommer att gå åt i vinter!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Hittade precis din blogg och fick massor med inspiration, tack!! Kolla gärna in min sida och blogg. /Caroline

    SvaraRadera
  6. Blir så glad varje gång jag kikar in till dig!!:)

    Kram:)

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!