torsdag 21 oktober 2010

Snart dags för tävling...

Bild från H&M Home

Nästan lite julstämning ute i morse...(därav dagens bildval) Märklig känsla, det är ju bara oktober.
Tog en tidig långpromenad med min kransbindarkompis och goda granne. Ett perfekt sätt att kicka igång dagen. Ger energi till arbetsdagen. Precis som jag jobbar hon hemifrån och på promenaderna dryftar vi stort & smått i ensamföretagarens vardag.

Men det jag egentligen skulle säga är att det snart vankas tävling här på dona blogg :) Premiär faktiskt. Håll utkik i morgon...

Kram ♥

3 kommentarer:

  1. Åh, vilken ljuvlig bild! Blir sugen på att köra en vita stilen den här julen. Men det är ju så fint med rött också. Och guld. Och grönt. Och chokladbrunt. Och silver. Suck...
    Idag blev det en tur in till Kristianstad för ärende hos skomakaren. (Vet du om det finns någon på närmre håll?) Börjar minsann komma upp lite julsaker så smått i affärerna, men bara lite så där i smyg än så länge. Ska nog börja med att gå igenom mina egna jullådor och kolla vad jag har. Man glömmer så lätt...
    Må gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Spännande med tävling! Håller utkik imorgon, då:)

    Underbar bild! H&M kan...

    Ha det fint,
    Charlotta

    SvaraRadera
  3. Å, det där var riktigt snyggt!

    Mia

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!