onsdag 6 oktober 2010

Sortera mera

Bild tidigare publicerad i Allas
Foto: Olof Abrahamsson Styling Pernilla Nilsson / Dona Produktion

Hösten är rätt tid att rensa & röja. Ja, inte för att jag slänger så mycket då... Måste erkänna att jag var på en ny loppisrunda igår :) Men man kan ju alltid se till att sortera sina prylar.
Snygga lådorna ovan kommer från House Doctor och finns till och med i min lilla stad hos goa tjejerna på Miss Living. Har man många fina tapetrester eller presentpapper kan man klä kartonger själv. Supersnyggt att stapla på hög.

Till sist ett stort tack till Fröken Grön som - förutom att jag fått fina loppistips - förärat mig en Blog Award!
Det förpliktigar och nu ska jag berätta tre saker som ligger mig varmt om hjärtat. Lite förutsägbart men (mannen min får ursäkta) självklart blir det sönerna som ju är tre till antalet :)

Kram ♥

6 kommentarer:

  1. Tre söner minsann! Förstår att de måste ligga dig allra varmast om hjärtat, - det tror jag din man ursäktar!

    Kul att även du gör loppisfynd i min lilla "by"! Och om det var Erikshjälpen du besökte (vilket jag tror, med tanke på veckodagen) så passerade du vårt lilla hus i backen upp mot marknadsplatsen. Du får meddela innan du kommer nästa runda, så kan jag vinka i fönstret! =)

    Lådorna på bilden du visar är underbara, - jag måste ta mig in till den där affären någon dag. Får kolla på Eniro hur jag hittar dit.

    Ha en riktig bra dag!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Hur snygga som helst. Jag tillhör dem som borde sortera mera... OCH SLÄNGA MERA!:)
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  3. Så inspirerende å komme inn i en blogg til en person som jobber med interiør og styling. Det er kjempe inspirerende og så mye fint du har gjort!!!

    Ha en fin dag!
    Hilsen Liv

    SvaraRadera
  4. Så färgglatt och fint! Gillade verkligen kalendern i förra inlägget och den kan ju inte vara så svår att göra själv... :)
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  5. Tänk att man aldrig kan få för mycket förvaring =0 Men så är det väl när man är loppistokig...!:)
    Härligt inspirerande bild!
    Kram

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!