tisdag 9 november 2010

Amelia Jul

Bild publicerad i Amelia Jul
Foto: Olof Abrahamsson
Styling: Pernilla Nilsson / Dona Produktion

Igår fick jag Amelia Jul i min hand. Lite spännande är det allt att få se förra årets jobb i tryck. Man glömmer så lätt. Här en bild från Olofs och min 24 idéers kavalkad med nedräkning fram till dopparedagen. Perfekt om man vill släppa in julen lite mer dag för dag.
Så får det nog bli här på bloggen också, alltså lite mer jul dag för dag. Bara så att ni är beredda :)

Carpe Diem ♥

8 kommentarer:

  1. Klart vi är beredda!

    I alla fall jag...*ler*..

    Jättefint!

    Hoppas allt är bra i Skåne idag!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Måste vara spännande att få se sitt eget jobb i tryck! Som läsare tänker man ju inte på att alla säsongsreportage är gjorda ett år i förväg, -det är väl ofta så med trädgårdsreportage också?
    Tack för tipset om julmarknad på W. Ska notera det!
    Idag blir det en innesittardag i regnet med en god bok.
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Sikke en fin pakke ide.
    Altid dejlig at komme ind og kigge på din blog.Mange hilsner Else

    SvaraRadera
  4. Spännande! Då har man något fint att kolla in varje dag då - trevligt!

    Ha en bra dag!
    Stina

    SvaraRadera
  5. Vilken fin inslagning! Det blir så snyggt med tidningspapper! Åh... då måste jag köpa den tidningen..... :-) Kör med så mycket jul du vill - jag är redo.....

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  6. Det ser vi fram emot! Det kan aldrig bli för mycket, och nästan inte heller för tidigt med jul.

    SvaraRadera
  7. Härlig bild! vackert och julstämningen kommer nog smygande sakta men säkert nu :)
    Visst är det härligt att se allt i tryck. jag gjorde julreportage i januari, februari och mars och nu har de alla kommit ut i tryck här i finland. Det känns underbart, har ju väntat så!!

    SvaraRadera
  8. Superbra med julinspiration, det ser jag fram emot./Anna

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!