fredag 5 november 2010

Edvin och jag

Foto: Minna Mercke Schmidt / Blomsterverkstad
Bild publicerad i Country Homes and Interiors

Vi festfixar för fullt här hemma. Minstingen i familjen, vår go´a Edvin - nyss hemkommen från Barcelona, fyller 11 år i morgon.
Så särskilt liten är han ju inte längre...det inser jag också. Men än står han ut med att gå på skogspromenad med mig och låta sig fotograferas ;)

Ha en mysig helg ♥

Ps. Tack för halltips! Vi blundar för eländet i helgen och tar nya tag på måndag... då ska golvbutiken besökas igen.

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild på mor och son! Grattis till grabben, - hoppas ni har ett trevlig födelsedagsfirande!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det ser ut!! Hoppas ni får en riktigt fin födelsedag tillsammans!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken jättefin bild på er två! Dom växer upp alldeles för snabbt dom små liven och blir stora.... Jag har försökt hejda 'tiden' här hemma.... går så där ;-) Mina är 12 och 15....

    Ha det bra!
    Kram Charlott

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!