onsdag 10 november 2010

Förlåt!

Bild tidigare publicerad i Allas

Jag är ledsen kära bloggläsare men jag tror bestämt att jag var lite slarvig med orden igår. Det kunde ju uppfattas som att jag lovade julidéer här på bloggen varje dag fram till jul... Tyvärr är det nog till att ta sig vatten över huvudet. Menade mest att jag börjar känna mig redo för jul och vinter - att det blir mer av den varan här.

Dagens tips! Gör höstplanteringen lite juligare med några röda äpplen.

Ha en härlig onsdag ♥

5 kommentarer:

  1. Ja, tänk vad lite äpplen kan göra! Och såklart vill vi alla se många julidéer...
    Ha en bra dag / Liv

    SvaraRadera
  2. Men se där fick vi ett tips iallafall, hihi! Och ett fint sådant.
    Jag har själv snott en liknande idé från Mariette (Liljor och Tulpaner) och trätt äpplen på en pinne och stoppat ner i höstkrukan. Det blev jättebra! (Fast nu börjar de ruttna, usch... Får nog se om jag kan hitta på något annat.)
    Ha det gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Gillar dina tips....alltid värda att ta efter!
    Tur att det inte blir ett nytt för varje dag...då skulle jag ju aldrig hinna med!

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  4. vilket fint arrangemang..

    trevlig kväll Anna

    SvaraRadera
  5. Hej Pernilla!

    Jag såg din hälsning för en halvtimme sedan, kastade mig in i bilen och körde hem till mamma som prenumerar...(hon har nog inte heller sett det för då hade hon ringt, hon är på teater..) Kollade i sidokanten på småbilderna..ingenting, men desto större på andra sidan! Det hade jag inte förväntat mig.

    Ska bli superkul att se det nästa vecka! Jag har haft så fullt upp på sistone så jag har nästan glömt att det var dags.

    Men nu är det nära...

    Ha det så bra!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!