måndag 15 november 2010

Julmarknad

Foto: Olof Abrahamsson Styling: Pernilla Nilsson / Dona Produktion

Sitter vid köksbordet med almanackan och en kopp kaffe. Ser ut att bli en hektisk men rolig vecka :) Mycket jobb om dagarna och långa kvällar i kransverkstaden. Har hunnit med en hel del i helgen, men mer ska det bli. Har ju två veckor på oss, tack och lov.

Till er som bor i närheten av Kristianstad och är sugna på en julmarknad redan till helgen så vet jag en som åtminstone jag skulle vilja besöka. Kika in hos Wanstadius Trädgård. Jessica binder också adventskransar och har massor med mysigt för hem & trädgård. Sticka kan hon med, min go´a vän. Tror hennes vackra handledsvärmare kommer att finnas till försäljning. Dessutom råkar jag veta att hon ska få hem nya, snygga scarfsar. Fina julklappstips med andra ord.

Kram ♥

6 kommentarer:

  1. Åhh, jag blir sugen på hyacinter när jag ser din bild. Tyvärr är sambon allergiker, så det får bli icke-doftande växter här hemma till jul.
    Ska bli kul att se vad du pysslat med när det är julmarknad i Norra Sandby! Får se om jag även hinner klämma in Wanstadius marknad, helgerna fram till jul börjar redan bli fullbokade, hmmm...
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig blogg du har! :)

    Kram Evelina

    SvaraRadera
  3. Härligt, det riktigt doftar jul om din blogg! Jag hade en hyacinth inne till helgen. Jag upptäckte att en av förra julens hyacinther blommade om, inställd på juletid och inte på vårvärme trots att den var nedgrävd i rabatten. Den var lite knytt och ynklig men doftade som den skulle.

    SvaraRadera
  4. Ska du sälja kransar? Du är så himla duktig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. ...om jag bott där hade jag definitivt gått på julmarknad.

    Hyacinter på rad. Så enkelt. Men såå vackert... Mari.

    SvaraRadera
  6. Oj så fint!!!

    Roligt att ha funnit en ny härlig blogg. Hoppas du får en fin vecka! Kram Anna

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!