fredag 31 december 2010

Gott slut!


Hemma igen! Tyckte jag klarade mitt blogg-lov riktigt bra, om jag får säga det själv. (Kikade bara in någon gång då och då - när tonåringarna trots allt var tvungna att kolla sin facebook...)
Har firat en alldeles underbar jul med familjen i fjällen. Vi var tre generationer - femton personer - i en stor stuga. Det blev en kravlös jul med massor av roliga uteaktiviteter, umgänge och mys. Liknande tilltag rekommenderas varmt.

Nu ska det nya året strax firas in med goda vänner. Till er alla fina som kikar in här vill jag önska ett gott slut och ett fantastiskt 2011!

Varmt tack för i år ♥

10 kommentarer:

  1. Eu amo tudo que voce faz!
    Seu trabalho é lindo e inspirador!
    Feliz 2011!
    bjkas

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År till dig!
    -Kamomilla-

    SvaraRadera
  3. Det låter alldeles underbart! Gott nytt år till dig.

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  4. Det verkar som ni haft en helskön helg.
    Jag önskar nu ett riktigt gott nytt år!
    Kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Tack till dig också, för alla underbara och inspirerande inlägg under 2010! Nu önskar jag dig allt det bästa under 2011:)
    Charlotta

    SvaraRadera
  6. God fortsättning på 2011..jag ska med glädje följa din inspirerande blogg :)
    kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Önskar dig också ett riktigt Gott Nytt År!!! Spenderade också julen i fjällen.....

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  8. God fortsättning på det nya året, Pernilla!
    Låter som ni hade en underbar jul, - så mysigt med en stuga i fjällen. (Lite "Last Christmas"-känsla, hihi!)
    Hoppas 2011 blir ett bra år för dig och de dina, - ska bli kul att få fortsätta följa dig och dina projekt!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!