måndag 6 december 2010

Julfint förkläde

Foto: Olof Abrahamsson
Styling & sömnad: Pernilla Nilsson / Dona Produktion
Bild publicerad i Allas

Ny vecka & nya utmaningar!
Idag ska det fotografers juljobb ute i snön :)
Och ikväll vankas traditionellt pepparkaksbak med sönerna, svärmor, svägerska och barnens kusiner :) Då plockar jag fram mitt fina förkläde (bilden) Snabbsytt som bara den, kan jag lova. Bara att utgå från en färdig kökshandduk (min kommer från Åhléns) och sedan sy på lite glada band och något att knyta om i midjan.

Ha en finfin dag ♥

Ps. Har fått höra att några har svårt att kommentera här på min sida. Ja, det går helt enkelt inte. Någon som vet var felet kan ligga? Mejla mig gärna :) (Se adress
i högerspalten)

7 kommentarer:

  1. Nu provar jag att kommentera anonymt från sambons dator, för genom Fröken Grön från min egen dator funkar det fortfarande inte...
    Jättegulligt förkläde du har sytt, - själv har jag så smått börjat komma över min symaskinskräck, men någon större talang på att sy är jag verkligen inte. (Tyvärr...
    Nu håller jag tummarna för att kommentaren blir kvar där den ska! =
    Må så gott i veckan!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Se där, det gick ju bra!

    SvaraRadera
  3. Jag gör ett försök:

    Ljuvligt Juligt!!!

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
  4. Det gick ju bara bra för mig..:)

    SvaraRadera
  5. Underbart förkläde!
    Ibland är det bara blogger som bråkar...
    Men nu gick det nog bra att lämna en hälsning i alla fall!

    SvaraRadera
  6. Fiiint med prickar! Synd att min symaskin strejkar så här till jul. Trodde inte att den var så viktig i mitt liv, men nu när den inte vill vara med längre saknar jag den hela tiden! Suck! Blev så sugen när jag såg din bild...

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  7. Så fint det var här! Vilka fina jobb du gör, gillade det senaste i Elle!

    Tack för snälla hälsningen inne hos mig,
    glad blir jag!
    Ha det fint!
    Sofia

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!