fredag 10 december 2010

Julhem i Leva & Bo


I helgens nummre av Leva & Bo kan ni få kika in i det här vackra huset från vår lilla stad. Hur mysigt som helst, kan jag lova.


Redan ute på trappen känns det välkomnande med röda kuddar och fårskinssfäll. Egentligen drömde familjen om ett hus på landet, men nu fick den lantliga stilen istället följa med till stan.

Vem som bor i huset?
Jo, det är min duktiga frisör Jenny och hennes familj.

Ha en härlig 3:e advent ♥
Här ska det bakas massor med julgodis :) Vad säger ni om Leilas Rocky Road? Kan det vara något att satsa på?

8 kommentarer:

  1. Åh, vilket vackert hus, - spännande jobb du har! Jag brukar köpa Leva och Bo på lördagarna, så nu har jag något att se fram emot.
    Jag inser redan att det kanske inte var så smart att börja med julgodiset för tidigt, - jag mumsar marshmallows mest hela tiden, så de kommer nog vara slut innan lucia...
    Ha en riktigt skön fredag!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Först - du har en underbar blogg och jag tittar in lite då och då för att fylla på med inspiration! Tack för det :)
    Sedan - Leilas Rocky Road är galet gott. Jag testa receptet förra året och resultatet försvann väldigt fort ;)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder och visst är Rockey Road såå Gott!! Så mysigt att titta in och inspireras av dina vackra bilder!!
    KRAM//Ulrica

    SvaraRadera
  4. Sikke flotte billeder.Og et super flot hus/omgivelser:-) ønsker mig mere og mere tilbage til Sverig...Elsker at komme ind og besøge din helt fantastiske blog.Forsat rigtig dejlig dag til dig.Kram Else

    SvaraRadera
  5. Ser verkligen fint ut!

    Och så vacker inramning med snön...

    Låter som en god helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  6. Ska köpa den idag!!:)

    Skönt att ni är på benen efter sjukdomsanfallen...!!!

    Kram du goa!

    SvaraRadera
  7. Vilket fint hem. Och jag håller med o att det känns välkomnande att ha röda kuddar vi entren.

    Rocky Road, det görs varje år hos oss. Tänk att det kan bli så gott när man blandar så mycket olika godis. Fast allt godis är ju gott så...

    Trevlig Advetnshelg önskar jag dig.

    Mvh
    linda

    SvaraRadera
  8. Härlig blogg du har tycker jag! Och vilket fint hus din frisör bor i, underbart!

    Kramiz aka

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!