onsdag 1 december 2010

Julmarknaden - äntligen!

Foto: Pernilla Nilsson / Dona Produktion

Min julkrans anno 2010! Ni vet, jag brukar säga att det enkla är det vackra. Stämmer här, tycker jag. En krans i mossa bunden på en stomme av halm. Stort hjärta, köps omålat i flerpack från Slöjddetaljer.


Ja, såhär såg det ut på Julmarknadens morgon. Inte bästa kvalitén på bilden (ni förstår att jag inte fotograferar själv mer än till husbehov...)
En salig blandning av kransar i olika stilar och material, men tanken är att alla ska kunna hitta sin favorit.

Njut dagen ♥

7 kommentarer:

  1. Jättefina kransar. Har inte fixat nån egen i år, har inte hunnit ännu.

    SvaraRadera
  2. Duktiga du!!! Älskar den översta kransen, enkel o otroligt vacker!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. vad fina!! Jag får nog köpa mig fri men jag önskar att jag skulle ha tid (och förmåga...) att pyssla ihop min egen!

    SvaraRadera
  4. Härliga kransar och fin inspiration.

    :)
    Emma

    SvaraRadera
  5. Så vackra kransar!! Jag hittar många favoriter!!

    KRAM

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera
  6. Oj vilka superfina kransar!! Håller med, oftast är det enkla det vackraste!!

    Många kramizar aka

    SvaraRadera
  7. Fast du gör dem så att man vill ha alla...
    Hur skall man kunna välja..???
    Annika

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!