måndag 13 december 2010

Julpyssel

Foto: Olof Abrahamsson
Styling: Pernilla Nilsson / Dona Produktion
Bild publicerad i Allas

Hinner ni julpyssla något? Lite dåligt med den varan här måste jag erkänna.
Fast å andra sidan får jag ju jobba med julen hela december - och en bit in i januari. Såhär de sista veckorna före jul gäller det att få alla jobb med julblommor gjorda. Tänk snart är det mest pärlhyacinter och knoppiga krokus i blomsterbutikerna. Inte dumt alls, men var tid har sitt. Det gäller att njuta av den tid som är :)

Må så gott ♥

3 kommentarer:

  1. Vackra strutar...!
    Nja, jag har inte heller haft mycket tid över för pyssel, eller snarare haft brist på lust!
    I år nöjer jag mig med det lilla och tack och lov så har jag fått godkänt utav familjen att julen blir minimalistisk i år.
    Nu skall jag iväg och njuta av små, söta Lucia tjejer som skall sjunga i skolan!
    Ha en underbar vecka...
    Kram till dig
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Åhh, knoppiga krokus och pärlhyacinter... Nästan så att man redan längtar efter våren, hehe! Speciellt idag, när det är så himla kallt.
    Vad fint reportaget i Leva och Bo var! - Grattis till det!
    Hoppas du får en bra start på veckan!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Här har det inte pysslats alls känns det som (hos mig alltså, här ser det ändå ut att hända grejer!!)
    Mycket fint du har här!

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!