söndag 2 januari 2011

Hej 2011!

Bild från Åhléns
Foto: Daniel Hertzell
Styling: Mikael Beckman

Åh vad jag gillar känslan av nystart som infinner sig såhär på årets första dagar. Tänk att ett alldeles nytt, blankt år ligger framför oss redo att fyllas med upplevelser. Underbart!

Inte mycket jul att slänga ut här hemma och det känns skönt. Som vanligt vid den här tiden vill jag bums ha frasiga frägglada tulpaner på bordet och läckra pasteller
i inredningen. Fina pallen skulle helt klart kunna få flytta in ;) Har haft kik på den sedan i höstas, men de verkar vara obönhörligt slut över allt. Någon som vet?

God fortsättning, vänner ♥

12 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!
    Ja, härligt med färg!!
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  2. Oh my, vilken snygg pall! Här stådar vi också ut julen idag, dessutom får sig garaget en makeover.

    Hälsningar från Connecticut

    SvaraRadera
  3. Oh vilken härlig pall, väldigkt snygga tyger! Önskar att jag vore bättre på att klä om saker så skulle man ju kunna fixa nåt så där snyggt själv, till en mindre peng tänker jag. =)

    Ha en bra start på veckan.

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg pall.
    Jag håller med om känslan på ett nytt år. En härlig start. Jag får alltid ett behov att rensa och fixa första veckan, lika bra att passa på innan den försvinner. Hi Hi Hi

    Gott Nytt År till dig,
    /Linda

    SvaraRadera
  5. Å va snyggt! Ja visst är det härligt o få liten omstart bland inredningen med lite nya färger.
    Julen städades bort i helgen.

    Ha en fortsatt bra dag :-)

    SvaraRadera
  6. Åhh Håller med dej Pernilla, nu vill vi ha vår.. Blommor ljusa färger o fågelsång..eller hur??

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
  7. Pallen är ultrasnygg, och det verkar som att varuhusen endast får in enstaka exemplar till varje butik........ Lycka till i jakten och god fortsättning!

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  8. Och även det där golvet skulle sitta fint...!!!

    Ska hojta om jag får nys om någon pall!

    God fortsättning du goa!
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Sååå snygg!! Hoppas du har haft en mysig jul och ett gott slut på det gågna året!! Här har vi haft sjukstuga...,men är piggare nu! Hoppas du får ett Toppen År i år!! All Lycka//Kram Ulrica

    SvaraRadera
  10. Ja, den där pallen är verkligen läcker! Vad jag vet försvann de från Åhléns samma dag som de packades upp. Jag har en bekant som kom en kvart försent till varuhuset i Lund, och då var de redan slut. (Tror inte de tog in så många.)
    Jag längtar också efter vår. Får nog bli en bunke tulpaner vid nästa tur till affären, fast helst vill jag hinna städa av ordentligt först. Kanske dags att öppna fönstren och såpskura golven idag, - mer vår än så kan man nog inte skapa i januari!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  11. Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, se mina senaste tavlor osv.. Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  12. Vad glad jag blev att hitta din fina blogg!! Det kan behövas inspiration i "snöyran" och det förstår jag att du är bra på att ge. Ha det gott! Cinna

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!